در سال 2019 با استفاده از به روز ترین چیپ ست های 7 و 10 نانو متری شاهد قوی ترین و بهینه ترین دستگاه های ماینر asic بودیم در این میان رقبای تازه واردی نیز وارد میدان شده اند که در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه های ماینینگ از تمامی ابعاد (قدرت، مصرف، استهلاک و هزینه نگه داری) می پردازیم.

دستگاه های ماینینگ antminer کمپانی bitmain سری s17

نسل جدید فناوری ماینرها
مجهز به چیپ ست های ۷ نانومتری، نسل دوم پردازنده های بیتمین؛ که عملکردی با راندمان بسیار بالاتر را در پردازش های ماینینگ ارائه می دهند.

انتخاب ۲ مدل مختلف برای ماینینگ
مدل ماینینگ دستگاه را می توان در ۲ حالت نرمال یا کم مصرف متناسب با شرایط تنظیم کرد تا به بالاترین سود ممکن برسید!

قدرتی فراتر از حد انتظار
دستگاه antminer S17 پرچم دار شرکت بیتمین  که با توان پردازشی از 50 تراهش تا 73 ترا هش در مدل های پلاس در زمره ی برترین ماینر های بیتکوین در جهان قرار گرفته است.

مصرف برق کمتر
چیپ های نسل جدید بیتمین مصرف برق کمتری در مقایسه با نسل قبلی دارند در نتیجه سودآوری بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند. (در حالت نرمال ۴۵ ژول به ازای هر تراهش و در حالت کم مصرف ۴۲ ژول)
پاور این دستگاه به صورت یک تکه می‌باشد و پاور متصل به بدنه اصلی ماینر است.

دستگاه های ماینینگ antminer کمپانی bitmain سری t17

مدل t17 خوش قیمت تر از سری s17 این کمپانی است اما هش ریت و نسبت بهره وری کمتری از سری S17 داراست.

مجهز به پردازنده‌های ۷ نانومتری جدید بیتمین که آخرین و قوی ترین نسل از پردازنده‌های این شرکت می‌باشند؛ همچنین در انت‌ماینر T17 از فناوری TSMC FinFET استفاده شده است. در واقع در این دستگاه بهینه سازی عملکرد چیپ ست‌ها موجب ارتقا و بهبود عملکرد محاسباتی شده است.

قدرت پردازشی ۴۰ تراهشی
ساختار بهبود یافته‌ی انت‌ماینر T17 موجب قدرت پردازشی بالای آن شده است. لازم به ذکر است این دستگاه در چند مدل با توان های پردازشی ۳۷ تا ۴۲ تراهش تا لحظه‌ی نگارش این مقاله به بازار عرضه شده است.

تهویه مطلوب با جدیدترین تکنولوژی
در انت‌ماینر T17 از ۴ فن با ۲ لوله انتقال گرما به بیرون استفاده شده است که این امر باعث کاهش مقاومت در برابر باد شده و به تهویه هرچه بهتر دستگاه کمک شایانی می‌کند. همچنین فضای مابین ورود و خروج هوا از دستگاه(در واقع عرض دستگاه) به میزان ۵۰٪ کوتاهتر شده است که این امر موجب بهره وری بالاتر در استفاده های مداوم و طولانی مدت و کاهش مصرف برق ماینر می‌شود.

ماینر INNOSILICON T3+ 57T

ماینر T3+ 57 T یک دستگاه قدرتمند نسل جدید از سری T3+ ASIC می‌باشد که با بهبود راندمان مصرف، دوام و تهویه توانسته جایگاهی ویژه در بازار ماینرهای ASIC برای کمپانی Innosilicon باز کند. مصرف برق این دستگاه ۳۳۰۰ وات در ازای ۵۷ تراهش در بالاترین توان ماینینگ می‌باشد، که میتواند تا ۴۶ وات در ازای هر تراهش در مدلمایننیگ کم مصرفکاهش یابد.

دستگاه واتس ماینر سری m20

 

مدل Whatsminer M20S در بهار ۲۰۱۹ توسط کمپانی چینی Whatsminer معرفی گردید. این ماینر دارای قدرت پردازشی ۶۸TH/s با استفاده از تراشه های ۸ نانومتری ساخت سامسونگ است و مصرفی معادل ۳۲۶۴W دارد. صدای تولید شده توسط دستگاه نیز برابر با ۷۵ دسی‌بل می‌باشد.

مروری بر تولید دستگاه:

در ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸،  WhatsMiner سری M10 که الگوریتم ماینینگ آن SHA256 است را توسط microbt به بازار عرضه کرد. microbt یکی از بزرگترین عرضه کنندگان دستگاه‌های ماینر در چین می‌باشد. M10S با قدرت پردازشی ۵۵Th/s و مصرف انرژی ۶۵W/T یکی از بهترین ماینر‌های ۲۰۱۸ بود و بعد از ۷ ماه از عرضه‌ی آن به بازار، این بار MicroBT با معرفی سری M20 بار دیگر سر وصدای زیادی در میان اهالی این صنعت به پا کرد. مدل M20S دارای قدرت پردازشی ۶۸Th/s و مصرف برق ۴۸ وات در ازای هر تراهش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.