آموزش استفاده از

کیف پول سایت BTC.com

آموزش ساخت کیف پول بیت کوین در سایت BTC.com

ابتدا در مرورگر خود آدرس اینترنتی wallet.btc.com را وارد کنید.

در صفحه زیر ایمیل و رمز عبور را برای ایجاد حساب کاربری وارد نمایید برای پسوورد حداقل از 8 کاراکتر عددی و حروف انگلیسی استفاده نمایید. تیک تایید موافقت با قوانین را زده و روی گزینه create New Wallet کلیک کنید.

پس از کلیک روی گزینه Create New Wallet صفحه زیر برای تایید پسورد باز ‌می‌شود، پسوردتان را برای تایید مجددا وارد این فرم کنید.

اکنون صفحه زیر را مشاهده می‌کنید، در این مرحله باید روی گزینه save wallet backup pdf کلیک کنید تا اطلاعات مربوط به بازگردانی کیف پولتان دانلود شود، پس از دانلود این فایل پی دی اف را در محلی امن ذخیره نمایید و توجه داشته باشید که کسی که این فایل پی دی اف را داشته باشد می تواند به کیف پولتان دسترسی پیدا کند. پس از دانلود تیک گزینه I saved my backup securely را بزنید(با این تیک شما تایید می کنید که فایل را دانلود و در محلی امن ذخیره نموده اید) سپس روی گزینه continue کیلیک کنید.

کیف پول شما ساخته شد اکنون باید به صندوق ایمیلتان رجوع کنید و ایمیل که هنگام ثبت نام وارد کرده اید را تایید نمایید، ایمیلی مانند شکل زیر برایتان ارسال شده که باید روی گزینه verify email address کلیک کنید.

اکنون می‌توانید به سادگی به دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین بپردازید.

جهت دریافت بیت کوین روی گزینه receive که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.

در صفحه باز شده یک آدرس و یک کد QR جهت انتقال بیت کوین به این حساب میبینید این آدرس یا QR کد را در اختیار شخصی که قرار است برایتان بیت کوین ارسال کند قرار دهید.

جهت ارسال بیت کوین روی گزینه Send مطابق شکل زیر کلیک کنید.

آدرسی که قصد انتقال بیت کوین به آنرا دارید را واردکنید.

مقدار بیت کوینی که قصد انتقال آنرا دارید را وارد کنید.

در قسمت transaction fee سه مقدار می توانید برای کارمز تعیین کنید، low priority کارمزد کم زمان انتقال زیاد، optimal کارمزد متوسط زمان انتقال متوسط، high priority کارمزد بالا زمان انتقال حداقلی