آموزش استفاده از تتر

در کیف پول اپلیکیشن coinomi

آموزش ساخت کیف پول تتر در اپلیکیشن coinomi

ابتدا وارد لینک زیر شوید و متناسب با سیستم عامل گوشی هوشمندتان نسبت به دانلود اپلیکیشن اقدام کنید.

پس از نصب و اجرای برنامه با صفحه زیر روبه رو می‌شوید، برای ساخت کیف پول گزینه Create a new wallet را لمس کنید.

photo_۲۰۱۹-۰۸-۲۲_۱۳-۴۲-۳۰-300x500

کلماتی که نمایش داده می‌شوند را به ترتیب نوشته و در جایی امن قرار دهید توجه داشته باشید که برای دسترسی به کیف پولتان در آینده و فعال سازی آن در گوشی های دیگر به این کلمات و ترتیبشان کنار هم نیازمند هستید و شخصی که آنها را داشته باشد می‌تواند به کیف پولتان دسترسی داشته باشد.پس آنها را در جای امن ذخیره کنید، تیک پایین صفحه را زده و روی Next کلیک کنید.

ذخیره-کلمات-کیف-پول-کوینومی-300x500

در این صفحه تمامی کلماتی که شما در مرحله قبل نوشتید دیده می‌شوند و فقط باید به ترتیبی که کنار هم قرار داشتند آنها را انتخاب کنید. و Next را بزنید.

تایید-صحت-کلمات-کیف-پول-کوینومی-300x500

اکنون باید یک رمز عبور برای کیف پولتان انتخاب نمایید.

رمز عبور باید بین 10 الی 128 کاراکتر باشد.

ایجاد-رمز-عبور-در-کوینومی-300x550

کیف پول کوینومی توانایی ذخیره تعداد زیادی از رمز ارز ها را دارا می‌باشد در صفحه زیر باید رمز ارز هایی را که قصد ذخیره آنها را در کیف پولتان دارید را انتخاب نمایید و Next را بزنید. توجه کنید که تتر یک توکن است و از این صفحه نمی توان انرا انتخاب کرد و در قسمت دیگری باید آنرا انتخاب کنید بنابر این اگر ارز دیگری جز تتر مورد نظر است آنرا انتخاب و Next را بزنید.

ایجاد-کیف-پول-برای-ارز-های-دلخواه-در-کوینومی-1-400x400

در صفحه زیر گزینه Accept را زده و بدین ترتیب قوانین را بپذیرید.

پذیرش-قوانین-کیف-پول-کوینومی-300x550

اکنون مراحل راه اندازی تمام شده و باید توکن تتر را اضافه کنیم بدین منظور روی گزینه + در پایین صفحه سمت راست کلیک می‌کنیم.

افزودن ارز جدید در کوینومی

در منوی باز شده گزینه add token را انتخاب کنید.

افزودن توکن در کوینومی

تتر یک کوین نیست و یک توکن است و توکن ها بلاکچین اختصاصی ندارند و از بلاکچین سایر کوین ها استفاده می کنند و تتر تا کنون روی بلاکچین اتریوم (ERC20)، ترون (TRC20) و بیت کوین (OMNI) عرضه شده است که شما در این مرحله باید انتخاب کنید که قصد ایجاد کیف پول تتر بر روی کدام بلاکچین را دارید.

تتر های ERC20 پر کاربرد ترین نوع توکن های  تتر هستند و در اکثر صرافی ها و پلاتفرم ها پشتیبانی می شوند و برای کارمزد انتقال نیاز به اتریوم دارند و کارمزد های انتقال بیشتری از تتر توکن ترون دارند.

تتر های ترون TRC20 به شما امکان انتقال ترون با کارمزد های انتقال بسیار پایین را می‌دهد و برای جابه جایی سریع و ارزان تتر بهترین گزینه هست اما در در برخی از کیف پول، صرافی و پلاتفرم های مبادلاتی پشتیبانی می‌شود.

تتر OMNI بلاکچین بیت کوین در حال حاضر به دلیل کندی و کارمزد های بالا فاقد محبوبیت است و در کمتر پلاتفرمی از آن استفاده می شود اما در کوینومی شما می توانید تتر توکن امنی را نیز ذخیره، دریافت و ارسال کنید.

توجه داشته باشید تتر بر روی بلاکچین اتریوم erc20 و همچنین بلاکچین omni بیت کوین و بلاکچین ترون TRC20 ارائه شده و در کیف پول کوینومی امکان استفاده از بلاکچین اتریوم و omni  می باشد که در این آموزش از توکن مبتنی بر ERC20 استفاده کرده ایم در صورتی که قصد نگه داری تتر های مبتنی بر OMNI گزینه OMNI را انتخاب کنید و اگر قصد نگه داری تتر مبتنی بر توکن trc20 ترون را دارید می توانید از کیف پول تراست ولت استفاده نمایید چرا که فعلا در کوینومی پشتیبانی نمی شوند، توجه داشته باشید که در رمز اکسچنج تتر های مبتنی بر توکن erc20 اتریوم و trc20 ترون قابل معامله هستند.

انتخاب بلاکچین تتر

پس از انتخاب ethereum توکن های مبتنی بر ethereum که در کوینومی پشتیبانی می شوند نمایش داده می شود برای انتخاب سریع تتر عبارت USDT را در نوار جست و جوی بالا وارد کنید و گزینه USDT را انتخاب و روی گزینه + آبی رنگ سمت راست پایین صفحه بزنید.. پس از آن این ارز به صفحه اصلی اپ اضافه شده و می‌توانید با انتخاب آن به قسمت دریافت و ارسال آن بروید.

افزودن تتر توکن اتریوم در کوینومی

پس از انتخاب تتر، در صفحه زیر میزان موجودی کیف پول در بالای صفحه نمایش داده می شود. در بالای صفحه دو گزینه send برای ارسال و recive برای دریافت تتر نیز موجود هستند که برای دریافت و ارسال باید روی آنها کلیک کنیم.

موجودی کیف پول تتر

برای ارسال تتر روی send کلیک کرده و در صفحه زیر ابتدا آدرس تتر که قصد ارسال به آنرا داریم را وارد کرده و در فرم های زیری مقدار ارسال را وارد می‌نماییم که می توانید مقدار ارسال را برحسب تتر یا دلار وارد نمایید سپس continue را بزنید.

ارسال تتر در کوینومی

برای دریافت تتر گزینه Recive را می زنیم، در صفحه باز شده آدرسی جهت دریافت تتر به ما نمایش می دهد که باید آنرا کپی کرده و برای شخصی که قصد ارسال تتر به ما را دارد بفرستیم.

آدرس دریافت تتر در کوینومی