آموزش استفاده از اتریوم در

کیف پول سایت blockchain.com

آموزش ساخت کیف پول اتریوم در سایت blockchain.com

ابتدا در مرورگر خود آدرس اینترنتی www.blockchain.com را وارد کنید.

روی گزینه sign up در بالای صفحه سمت راست کلیک نمایید.

در صفحه زیر ایمیل و رمز عبور را برای ایجاد حساب کاربری وارد نمایید برای پسوورد حداقل از 8 کاراکتر عددی و حروف انگلیسی استفاده نمایید.

هم اکنون کیف پول شما ساخته شده است و با صفحه زیر روبه رو می شوید و باید به صندوق ایمیل خود مراجعه کرده و جهت تایید ایمیل خود اقدام نمایید.

اکنون به صندوق ایمیل خود بروید و روی لینک Yes, This Is My Email کلیک کنید.

در ایمیل ارسال شده علاوه بر دکمه تایید ایمیل، wallet id نیز برایتان ارسال میگردد که برای ورود های بعدی به کیف پولتان باید wallet id به همراه رمز عبوری که هنگام ثبت نام وارد کردید را مجدد وارد نمایید در شکل زیر wallet id در کادر قرمز مشخص شده است.

به خاطر داشته باشید برای هر ورود مجددا ایمیلی برایتان ارسال می شود که باید ورود را توسط آن تایید نمایید و پس از آن به کیف پولتان دسترسی پیدا کنید.

برای دریافت اتریوم در کیف پولتان روی گزینه Request کلیک کنید.

در صفحه باز شده مطابق شکل زیر گزینه اتریوم را انتخاب می‌کنیم.

درصفحه زیر یک ادرس انتقال که از حروف انگلیسی و اعداد تشکیل شده به شما نمایش داده خواهد شد که مانند شماره کارت عمل کرده و به دیگران این امکان را میدهد تا به این آدرس اتریوم ارسال نمایند این آدرس را کپی کرده و جهت درخواست اتریوم  آنرا برای دیگران ارسال نمایید.

جهت ارسال اتریوم از این کیف پول روی گزینه send که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.

در صفحه باز شده مطابق شکل زیر اتریوم را انتخاب می کنیم.

در صفحه باز شده ادرسی که قصد ارسال اتریوم به آنرا دارید را وارد نمایید در فرم بعدی میزان انتقال را بر حسب دلار یا اتریوم وارد نمایید.

در فرم Descripton توضیحاتی را به دلخواه برای علت انجام این تراکنش وارد نمایید.

میزان کارمزد را که مقابل گزینه network fee است انتخاب کنید، دو گزینه موجود است که اولی Regular با کارمزد کمتر و زمان تایید و انجام تراکنش بیشتر و دومین گزینه Priority با کارمزد بالاتر و زمان تایید و انتقال تا کمتر همچنین میتوانید با گزینه Customize fee مقدار کارمزد را دستی انتخاب کنید که البته این گزینه برای کاربران حرفه ای است و پیشنهاد نمی شود.